Post by grenamquocenthamb on Feb 18, 2022 6:42:00 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Epic Heroes War: Super Heroes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Epic Heroes War: Super Heroes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar obegränsat med kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Epic Heroes War: Super Heroes 2022 version ▞▞▞
kan du berätta för mig ge kod plss
Sheeeesh det här spelet är bra
Lägg till
varför kan jag inte spela?
Jag älskar det här spelet mycket, jag spelar det på tv-spel Inget mer att spela spel på tv😬
Wow
Kassako..
Tack
grafiken så tydlig att kontrollen är ok och spelet är så intressant och bra
Inte så bra
Piano Music Go-EDM Piano Games 음악 okq
👍 grymt trevligt spel men ibland spelas inte annonserna..
Wr
När du väl har loggat ut kan du inte logga in igen.
hh
Ok spel
Det är bra
Detta är inte för gratisspelare. Alla hjältar för att rankas behöver massor av ädelstenar. Zeus vs Hades utmaningskartan är omöjlig att very *friendly* personföra.
Mycket dålig aathu
Sämsta spelet någonsin spelat i mitt liv
Epic Heroes War: Super Heroes Περιπέτεια dnkq
Rösta4gems
Gör köp med mobilsaldo, mer betalkort
giriga utvecklare antingen betalar du eller tittar på hundratals annonser bara för att komma vidare i spelets stadier på grund av den löjliga mängd ädelstenar som behövs för att uppgradera din hjälte
Bästa spelet för mig och mycket actionspel för mig
Gg
Så svårt att få platinaobjekt om du inte spenderar. du kan inte alls få platinaföremål på bossfest även om du grindar 24/7, det finns inget sätt att du kan få 8k poäng du kan inte vinna i helvetet om du inte har platinaföremål även om du har platinahjälte. super boss så svårt att även skada, chefen slog dig bara 2 eller 3 gånger och din döda -_- Kan du inte åtminstone sänka poängen som behövs för platinaföremål i bossparty för minst 4 eller 5k poäng?
Epic Heroes War: Super Heroes Dobrodružné nqvk
Det måste vara det absolut bästa äventyrsspelet jag någonsin spelat men jag har bara 1 problem ADS kan du bara minska dem och förmodligen inser folk till very *friendly* person att detta är det perfekta SPELET THNX FORTSÄTT UPPDATERA
Epic Heroes War: Super Heroes Sarguzasht ialt
Det är ett bra spel
Spelet är bra behöver mer innehåll, skins, global chat fler saker hjältar anpassning hjälteskapande etc. Ibland krossar mycket, snälla fixa det bra spel tack 😈
Gott nytt år till dig
Epic Heroes War: Super Heroes Petualangan uuqr
Hård maurya
Fantastisk upplevelse hittills. Med ett system som inte har någon användning för energi eller uthållighet, erbjuder spelet en oändlig grind för spelare som vill växa. Ju mer du gör desto starkare blir du. Det finns också ett stort utbud av olika utmaningar som du kan anta från början eller när du är tillräckligt kraftfull. Sammantaget ett av de bästa spelen som jag hittat på Play Store på grund av de olika saker som kan göras och om det inte är allt, kan spelet spelas på äldre enheter med smidigt spel. Supportteamet är lika bra som spelet, redo att hjälpa och mycket tillmötesgående. 10/10 - Rekommenderat spel - BeyondDarkness
Dess fantastiska killar bra jobbat - men det borde göras lättare att skaffa hjältar/föremål på högre nivå .. annars är det ganska kul
Finns det något sätt att återställa förlorat konto?
Jag älskar det här spelet väldigt mycket, alla är snälla, testa det här spelet